Навлечен на спомени

Помня ясно нощта с питиетата, когато мой познат ми казваше: „Вятърът от морето през нощта прочиства въздуха и всяка сутрин дишаш чисто нов.” Сега ми липсва този въздух. Вместо това дишам газовете на колите и на хората по трамваите. Поемам и кофеин и никотин без мярка – най-добрите приятели на живота в този смазващ и изтощителен град. Дърпам поредната цигара, докато чакам автобуса, който ще ме прибере, но преди това – изнерви до болка. Днес си купих зимно яке. Няма как това да не ме натъжава и отдалечава от спомените. Но тях не мога да си ги навличам, когато завали сняг и задуха вятър. То е! Докато дойде време да го захвърля ненужно в гардероба, ме топли фактът, че ми предстои да почна във ФЖМК, до където ще имам истинската възможност, всеки ден, да стигам пеша.

Коментари

Селин каза…
О-хоо, колежка. :)
ФЖМК е чудесно място. :))
Анонимен каза…
Вечер след работа сядам малко на плажа или на буната да си поклатя краката, да си проветря малко главата и - после се прибирам. Съжаляваш, нали? Жалко, че София се превърна в България.