Пръв семестър - САФизъм

Осем, осем и нещо. Алармата ми звъни. Давам snooze, както обикновено. Заспивам без проблем, но след второто натискане на snooze не мога - признавам, развълнувана съм. Събират ни, всички студенти, което е физически невъзможно, в 10 в познатата ми до болка аула на СУ. Нея я свързвам с безкрайните речи на многословната ни и уважавана директорка на НГДЕК - Гергина Тончева, която ни събираше там поне 2-3 пъти в годината. Леглото ми е до прозореца, през който поглеждам - добре е, казвам си, има слънчице, не е тъмно, не е като 6!! Бих свикнала на такова ежедневие.
След час вече излизам от нас, след като съм поляла първо леглото, а после суичъра си с кафе. На улицата осъзнавам, че имам и огромно петно на чантата си, останало от кой знае кой изнервен учебен ден. Преглъщам го и се пускам към СУ. До гореспоменатата аула така и не се добирам - напливът от студенти, нови и стари, е очаквано многоброен. За нещастие разбирам, че имам време за убиване до 14ч., когато трябва да се озова във ФЖМК, вече разделени по специалности.
След неопределен брой кафета и изпушени цигари вече желанието ми да се запознавам с нови хора почти се равнява на отрицателно число. В кабинета ни посреща Гого Лозанов, а момичето до мен има тефтер на Хана Монтана...
На всички книжките им са сини, моята - жълта.

Коментари

voxy каза…
Успех с висшето образоване....
Първият ден в унито определено е вълнуващ, не се забравя
Селин каза…
Май не си очарована:)))
Помня, че и мен искаха да ме набутат с жълта книжка, ама си купих и попълних синя.
А иначе, аз съм Вида, третокурсничката от Факултетен студентски съвет, която трябваше да държи реч за специалността и да ви описва достойнствата й, а резултатът беше едно приятно отегчително мънкане. :))
Добре дошла!
Моника каза…
Мерси.
А жълтата книжка - аз сама си я поисках ;)